Με λίγα λόγια

Στο ιστολόγιό μας θα βρείτε κείμενα, φωτογραφίες και βίντεο που αφορούν τις δραστηριότητες του σχολείου μας, τη γειτονιά, την πόλη μας και ό,τι άλλο μας φανεί ενδιαφέρον. Καλή περιήγηση!

Η ζωή μιας Καρυάτιδας

Γεια σας!
Με λένε Αθανασία και είμαι μια Καρυάτιδα.
Σήμερα θα σας πω πώς είναι να είσαι μια Καρυάτιδα της Ακρόπολης.
Τα μαλλιά μου είναι φτιαγμένα σε μια περίτεχνη πλεξούδα που εγώ λατρεύω. Επίσης  είμαι ντυμένη με απλούς μα και κολακευτικούς πέπλους και χιτώνες.Κάποιες από της αδελφές μου κρατούν ένα αφιέρωμα αλλά εγώ δεν έχω! Βέβαια, όταν με έφτιαξαν είχα πολλά χρώματα αλλά πέρασαν τα χρόνια και τώρα δεν έχω χρώματα. Νιώθω ότι είμαι τυχερή και είμαι πάντα με τις αδελφές μου στο μουσείο την Ακρόπολης. Νιώθω πολύ χαρούμενη αλλά και λυπημένη για την απαγωγή της έκτης αδελφής μου, παρόλο που αισθάνομαι ότι όπου είμαι ,είναι μαζί μου!
Να.Δ.

Ένα κείμενο για το περιοδικό Ανέμη, στο πλαίσιο των εξ΄αποστάσεως διδασκαλιών.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μια χελώνα στο σπίτι μου!

ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023-2024

«αρχή…ΖΩ!» «Παροχή σχολικών ειδών στους μαθητές - μέλη οικογενειών με οικογενειακό εισόδημα κάτω από το όριο φτώχειας, που έχουν εγγραφεί στην Α’ τάξη των Δημοτικών Σχολείων