Με λίγα λόγια

Στο ιστολόγιό μας θα βρείτε κείμενα, φωτογραφίες και βίντεο που αφορούν τις δραστηριότητες του σχολείου μας, τη γειτονιά, την πόλη μας και ό,τι άλλο μας φανεί ενδιαφέρον. Καλή περιήγηση!

Τι σημαίνει θέατρο για μένα; Από την Γ΄1 τάξη



 Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου (27 Μαρτίου) τα παιδιά του Γ΄1 γράφουν τις σκέψεις τους για το Θέατρο.



Για  εμένα  το  θέατρο  σημαίνει  διασκέδαση,  χαρά ,έμπνευση .Επίσης  μου αρέσουν  οι   κινήσεις  πάνω  στην  σκηνή . Μου αρέσει  που  είμαι  ηθοποιός, μου αρέσει  που παίζω πάνω  στην  σκηνή  και  με  χειροκροτούν  οι  θεατές.  Για  εμένα  το  θέατρο  σημαίνει   μια  ομάδα.
Α.Σ. 




Το  θέατρο  για  εμένα   σημαίνει διασκέδαση  και  όχι  μόνο. Μέσα  από  το  θέατρο   εγώ         
μαθαίνω καινούρια   πράγματα και  αυτοσχεδιάζω  δικά  μου λόγια  και   κινήσεις . Τις  κινήσεις
και   τα  λόγια  τις  ανακαλύπτω μέσα  από  καθημερινά   πράγματα που  κάνω . Μερικά  είναι  πολύ
αστεία  και  μερικά   πολύ  υπερβολικά .  Δ.Κ.





Για μένα το θέατρο μοιάζει  σαν ένα παραμύθι που ζωντανεύει μπροστά στα μάτια μου με τους ηθοποιούς. Όταν βλέπω το θέατρο απορροφούμαι και χαλαρώνω. Νιώθω  ότι είμαι εγώ στη σκηνή. Όταν παίζω στη σκηνή  νιώθω σαν να φεύγουν όλα. Είναι σαν να είμαι μόνη μου. Μ.Κ.








Για  εμένα  το  θέατρο  είναι  μια  ομάδα  με  παιδιά  και  μεγάλους .
Όταν  παίζουν  μαζί   κάνουν  πολλές  κινήσεις   που   κάποιοι    άνθρωποι   δεν 
έχουν   κάνει  ποτέ   στην   αληθινή   ζωή. Όταν  συμμετέχω,  κάνω   ανθρώπους
να γελούν , να χορεύουν , να  χαίρονται και πολλά  άλλα   συναισθήματα.. Ν.Δ.

 

Για  εμένα  το  θέατρο  σημαίνει: ομαδική  δουλειά, διασκέδαση, πρόβες, οργάνωση, πλάκα, ηθοποιοί, εξερεύνηση, έμπνευση  και  κινήσεις .
 Όταν συμμετέχω  νιώθω: όμορφα, χαίρομαι, άγχος  και  να  μην  ξεχάσω  τα  λόγια. Μ.Π.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μια χελώνα στο σπίτι μου!

ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023-2024

«αρχή…ΖΩ!» «Παροχή σχολικών ειδών στους μαθητές - μέλη οικογενειών με οικογενειακό εισόδημα κάτω από το όριο φτώχειας, που έχουν εγγραφεί στην Α’ τάξη των Δημοτικών Σχολείων