Επίσκεψη στο πρόγραμμα "Μικρόπολις" (Γκάζι, Αθήνα) Λήψη συνδέσμου Facebook X Pinterest Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Άλλες εφαρμογές Σεπτεμβρίου 24, 2010 Δείτε φωτογραφίες από την επίσκεψη της ΣΤ' τάξης: Οι μαθητές της ΣΤ' τάξςη έγραψαν για την επίσκεψη: "... στη Γειτονιά της Γεύσης τραγουδήσαμε και φτιάξαμε χυμό ..." (Δήμητρα) "... θα ήθελα να ξαναπάω και να δω όλα τα σπιτάκια." (Γιώργος Κο.) "... μας έμαθε να τρώμε φρούτα ..." (Δημήτρης Αθ.) "... χαιρόμουν γιατί έμαθα τόσα πράγματα ..." (Χρήστος) "... μάθαμε για τη φύση, για τα ζώα, για τις τεχνολογίες και για τον αθλητισμό ..." (Γιάννης) "... ήτανε πολύ ωραία ..." (Άντζι) Λήψη συνδέσμου Facebook X Pinterest Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Άλλες εφαρμογές
Μια χελώνα στο σπίτι μου! Μαΐου 15, 2011 Κείμενα/Φωτογραφίες: Γιώργος Κφ. (ΣΤ) Ένα απόγευμα, εγώ και η οικογένειά μου καθόμασταν στην βεράντα και ακούγαμε συνέχεια ένα θόρυβο μέσα από τα χόρτα. Ήμασταν περίεργοι και δεν ξέραμε τι ακριβώς ήταν. Μετά από λίγο βγήκα έξω από την βεράντα για να δω τι ήταν μέσα στο θάμνο αλλά τελικά το μόνο που έβλεπα ήταν κάτι μεγάλες πέτρες. Μετά από λίγη ώρα ξανά βγήκα να δω τι είναι αλλά αυτή τη φορά δεν υπήρχαν μόνο κάποιες πέτρες αλλά μια τεράστια χελώνα με ένα μεγάλο καβούκι. Αμέσως φώναξα την μαμά μου να έρθει να τη δει. Η χελώνα περπατούσε πολύ αργά.Υποθέσαμε ότι είχε μόλις ξυπνήσει από την χειμερινή νάρκη και έψαχνε τροφή για να φάει. Αυτή η μέρα θα μου μείνει αξέχαστη για δύο λόγους: πρώτον γιατί χελώνα δε βλέπεις και κάθε μέρα και δεύτερον γιατί λένε ότι η χελώνα φέρνει τύχη και χαρά. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΕΛΩΝΑ Η χελώνα (επιστ. ονομ. γένους Testudo ) είναι ερπετό. Οι χελώνες ζουν και σε εύκρατα και σε τροπικά κλίματα. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των χελωνών είναι το καβούκι τους... Διαβάστε περισσότερα
Γραφή Braille με καπάκια Μαρτίου 13, 2019 Στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας ατόμων με αναπηρία (3Δεκεμβρίου) παρουσιάστηκαν στα παιδιά διαφάνειες προκειμένου να γνωρίσουν όλες τις μορφές αναπηρίας. Συγχρόνως, παρακολούθησαν βίντεο με μελέτη περίπτωσης και διεξήχθη συζήτηση με απώτερο σκοπό τον προβληματισμό, την εξαγωγή συμπερασμάτων και εν τέλει την εφαρμογή στάσεων και αντιλήψεων αποδοχής, κατανόησης και σεβασμού σε κάθε τι «διαφορετικό». Τέλος, αφού διαπιστώσαμε πως σε πολλά σχολικά βιβλία υπάρχουν εικόνες με το ελληνικό αλφάβητο των κωφών αλλά όχι με το αλφάβητο της γραφής Braille για άτομα με προβλήματα στην όραση, αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα δικό μας αλφάβητο. Έτσι, χρησιμοποιήσαμε καπάκια από την ανακύκλωση και απεικονίσαμε «ανάγλυφα» τα γράμματα. Το υλικό που χρησιμοποιήθηκε προέρχεται από https://www.teachingtherapy.com/2018/11/braille_21.html Διαβάστε περισσότερα
O Αρλεκίνος - δράση βιβλιοφιλίας Μαρτίου 17, 2025 Μία ακόμη δράση βιβλιοφιλίας πραγματοποιήθηκε την εβδομάδα πριν τις Απόκριες από τα παιδιά των Α΄, Β΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεων και του τμήματος ΖΕΠ. Τα παιδιά των μεγαλύτερων τάξεων διάβασαν στα μικρότερα παιδιά και δραματοποίησαν με μορφή παντομίμας το παραμύθι ο Αρλεκίνος της Ζωρζ Σαρή. Στη συνέχεια λειτούργησαν ως βοηθοί και βοήθησαν τα μικρότερα παιδιά να καταγράψουν στο "σώμα" του Αρλεκίνου λέξεις από το παραμύθι που τους έκαναν εντύπωση. Τέλος, έντυσαν με παλιά κομμάτια χαρτιού και σακούλες σκουπιδιών 4 μικρούς Αρλεκίνους. Την επόμενη μέρα τα παιδιά των Ε΄και Στ΄ τάξεων και οι μεγαλύτεροι μαθητές του τμήματος ΖΕΠ επανέλαβαν τη δράση ανάγνωσης με τα παιδιά του 4ου νηπιαγωγείου, μαζί με τα οποία έφτιαξαν και μικρές μαριονέτες - Αρλεκίνους. Διαβάστε τι έγραψε η Μ. Ν., μαθήτρια της Ε΄ τάξης και του τμήματος ΖΕΠ σχετικά με τις δράσεις. Οι δράσεις εντάσσονται στον άξονα "Σχολική διαρροή" της Αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας. Διαβάστε περισσότερα