Επίσκεψη στο Φρούριο του Καράμπαμπα
Στο πλαίσιο των σχολικών δράσεων για τον Ενεργό Πολίτη και την Τοπική Ιστορία και Γεωγραφία της πόλης μας, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης επισκέφθηκαν στις 10 Οκτωβρίου το Φρούριο Καράμπαμπα και το Μουσείο Μεσαιωνικών Αρχαιοτήτων που στεγάζεται στον ανατολικό προμαχώνα.
Τα παιδιά περιηγήθηκαν στον χώρο, εξοικειώθηκαν με τον προσανατολισμό, γνώρισαν την ιστορία, παρατήρησαν τη στρατηγική του θέση και συζήτησαν για την αξία της προστασίας της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, συμπληρώνοντας τα αντίστοιχα φύλλα εργασίας.
Η επίσκεψη αποτέλεσε μια ξεχωριστή βιωματική εμπειρία που συνέβαλε στην ενίσχυση της ιστορικής γνώσης και της ενεργού πολιτειότητας των μαθητών.
ατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να διαβάσετε μία παρουσίαση της επίσκεψης από τη μαθήτρια Κ.Π της Στ΄ τάξης.
Επίσκεψη στο Φρούριο του Καράμπαμπα

Σχόλια