Με λίγα λόγια
Στο ιστολόγιό μας θα βρείτε κείμενα, φωτογραφίες και βίντεο που αφορούν τις δραστηριότητες του σχολείου μας, τη γειτονιά, την πόλη μας και ό,τι άλλο μας φανεί ενδιαφέρον. Καλή περιήγηση!
Γίνε ο άι Βασίλης των παιδιών που ονειρεύονται
Πριν έναν περίπου χρόνο τα
παιδιά της Ε΄1 τάξης συνεργαστήκαμε με το
Make a wish (Κάνε μια ευχή) Ελλάδος, προκειμένου να βοηθήσουμε στην πραγματοποίηση των ευχών των παιδιών που παλεύουν με ασθένειες. Δημιουργήσαμε ένα βιβλίο με
σταυρόλεξα, ακροστιχίδες και άλλες δραστηριότητες που βασίζονται στην ιστορία
του ιερού της Αυλιδείας Αρτέμιδος και το δίναμε δώρο μαζί με δύο αστεράκια
του
Make a wish
(συνολική τιμή 4€).
Δυστυχώς τα γεγονότα μας πρόλαβαν και δεν μπορέσαμε να δώσουμε το σύνολο των αστεριών. Ωστόσο, φέτος συνεχίζουμε έστω και εξ΄ αποστάσεως. Όποιος, λοιπόν, θέλει να γίνει ένας μικρός άι Βασίλης και να αγοράσει τα αστέρια της ευχής με το βιβλίο μας, μπορεί να επικοινωνήσει μέσω e-mail (to10tokalo@gmail.com).
Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο
Κείμενα/Φωτογραφίες: Γιώργος Κφ. (ΣΤ) Ένα απόγευμα, εγώ και η οικογένειά μου καθόμασταν στην βεράντα και ακούγαμε συνέχεια ένα θόρυβο μέσα από τα χόρτα. Ήμασταν περίεργοι και δεν ξέραμε τι ακριβώς ήταν. Μετά από λίγο βγήκα έξω από την βεράντα για να δω τι ήταν μέσα στο θάμνο αλλά τελικά το μόνο που έβλεπα ήταν κάτι μεγάλες πέτρες. Μετά από λίγη ώρα ξανά βγήκα να δω τι είναι αλλά αυτή τη φορά δεν υπήρχαν μόνο κάποιες πέτρες αλλά μια τεράστια χελώνα με ένα μεγάλο καβούκι. Αμέσως φώναξα την μαμά μου να έρθει να τη δει. Η χελώνα περπατούσε πολύ αργά.Υποθέσαμε ότι είχε μόλις ξυπνήσει από την χειμερινή νάρκη και έψαχνε τροφή για να φάει. Αυτή η μέρα θα μου μείνει αξέχαστη για δύο λόγους: πρώτον γιατί χελώνα δε βλέπεις και κάθε μέρα και δεύτερον γιατί λένε ότι η χελώνα φέρνει τύχη και χαρά. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΕΛΩΝΑ Η χελώνα (επιστ. ονομ. γένους Testudo ) είναι ερπετό. Οι χελώνες ζουν και σε εύκρατα και σε τροπικά κλίματα. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των χελωνών είναι το καβούκι τους...
Μία ακόμη δράση βιβλιοφιλίας πραγματοποιήθηκε την εβδομάδα πριν τις Απόκριες από τα παιδιά των Α΄, Β΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεων και του τμήματος ΖΕΠ. Τα παιδιά των μεγαλύτερων τάξεων διάβασαν στα μικρότερα παιδιά και δραματοποίησαν με μορφή παντομίμας το παραμύθι ο Αρλεκίνος της Ζωρζ Σαρή. Στη συνέχεια λειτούργησαν ως βοηθοί και βοήθησαν τα μικρότερα παιδιά να καταγράψουν στο "σώμα" του Αρλεκίνου λέξεις από το παραμύθι που τους έκαναν εντύπωση. Τέλος, έντυσαν με παλιά κομμάτια χαρτιού και σακούλες σκουπιδιών 4 μικρούς Αρλεκίνους. Την επόμενη μέρα τα παιδιά των Ε΄και Στ΄ τάξεων και οι μεγαλύτεροι μαθητές του τμήματος ΖΕΠ επανέλαβαν τη δράση ανάγνωσης με τα παιδιά του 4ου νηπιαγωγείου, μαζί με τα οποία έφτιαξαν και μικρές μαριονέτες - Αρλεκίνους. Διαβάστε τι έγραψε η Μ. Ν., μαθήτρια της Ε΄ τάξης και του τμήματος ΖΕΠ σχετικά με τις δράσεις. Οι δράσεις εντάσσονται στον άξονα "Σχολική διαρροή" της Αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας.
Η 2 Απριλίου έχει καθιερωθεί ως παγκόσμια ημέρα ευαισθητοποίησης για τον αυτισμό και παράλληλα μέρα παιδικού βιβλίο. Τα παιδιά της Ε΄και της Στ΄ τάξης τίμησαν αυτές τις μέρες με δύο δράσεις. Αφού παρακολούθησαν βίντεο σχετικά με τη διαταραχή αυτιστικού φάσματος και συζήτησαν με τις δασκάλες τους για τα ζητήματα που αντιμετωπίζουν τα άτομα που ανήκουν σε αυτή, οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης έκαναν μια ενημερωτική παρουσίαση. Στη συνέχεια διάβασαν αποσπάσματα από το βιβλίο "Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα" του Μαρκ Χάντον και μέσα από τον λόγο του ήρωα προσπάθησαν να ανιχνεύσουν τις δυσκολίες στην καθημερινότητα των ατόμων στο φάσμα αλλά και τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε η κοινωνία να διευκολύνει τη συμπερίληψή τους. Τέλος, δημιούργησαν μπλουζάκια διάδοσης του βασικού μηνύματος "Αποδοχή" Φωτογραφίες Οι δράσεις σχεδιάστηκαν στο πλαίσιο του Ενεργού πολίτη (Στ΄ τάξη), του εργαστηρίου Βιβλιοφιλίας και Δημιουργικής γραφής (Ε΄ τάξη) και του άξονα αυτοαξιολό...
Σχόλια