Με λίγα λόγια
Στο ιστολόγιό μας θα βρείτε κείμενα, φωτογραφίες και βίντεο που αφορούν τις δραστηριότητες του σχολείου μας, τη γειτονιά, την πόλη μας και ό,τι άλλο μας φανεί ενδιαφέρον. Καλή περιήγηση!
Ο ζημιάρης ρήτορας

Ο Υάκινθος Μακάο είναι ένας από τους μεγαλύτερους παπαγάλους. Το φτέρωμά του είναι πολύχρωμο με λαμπρά και εντυπωσιακά χρώματα .Το ράμφος τους είναι γαμψό. Έχουν κοινά πόδια με τέσσερα δάχτυλα από τα οποία τα δύο είναι στραμμένα προς τα εμπρός και τα δύο πίσω. Τα φτερά τους έχουν μεγάλο μάκρος στο άνοιγμα, που τους διευκολύνει στην πτήση και η ουρά τους έχει αρκετό μήκος που μπορεί να φτάσει μέχρι το ένα μετρό.
Παρουσιάζουν μεγάλη κοινωνικότητα, επειδή η γλώσσα τους είναι χοντρή και σαρκώδης και τους διευκολύνει στο να αρθρώνουν λέξεις και στο να μαθαίνουν μελωδίες. Ακόμη σημαντικότερο ρόλο παίζουν οι φωνητικές χορδές τους, που είναι παρόμοιες με αυτές του ανθρώπου
Η δυνατότητα που τους δίνει η γλώσσα τους για άρθρωση και τα πολλά και εντυπωσιακά χρώματα που έχει το φτέρωμά τους τούς έχουν κάνει περιζήτητους σε όλους τους λαούς από τη μακρινή αρχαιότητα. Στο Περού, στην Κίνα, στην Ινδία και αλλού τους εξημέρωναν και τους ανάτρεφαν για το φτέρωμά τους και τους χρησιμοποιούσαν για διακοσμητικούς και ψυχαγωγικούς σκοπούς.
Τα σμήνη προκαλούν τεράστιες ζημιές στις καλλιέργειες.
Παρ.Παπ. - Ν. Αρ.
Στ΄ τάξη 2014-2015
ΠΗΓΗ: http://m5110075.weebly.com
Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο
Κείμενα/Φωτογραφίες: Γιώργος Κφ. (ΣΤ) Ένα απόγευμα, εγώ και η οικογένειά μου καθόμασταν στην βεράντα και ακούγαμε συνέχεια ένα θόρυβο μέσα από τα χόρτα. Ήμασταν περίεργοι και δεν ξέραμε τι ακριβώς ήταν. Μετά από λίγο βγήκα έξω από την βεράντα για να δω τι ήταν μέσα στο θάμνο αλλά τελικά το μόνο που έβλεπα ήταν κάτι μεγάλες πέτρες. Μετά από λίγη ώρα ξανά βγήκα να δω τι είναι αλλά αυτή τη φορά δεν υπήρχαν μόνο κάποιες πέτρες αλλά μια τεράστια χελώνα με ένα μεγάλο καβούκι. Αμέσως φώναξα την μαμά μου να έρθει να τη δει. Η χελώνα περπατούσε πολύ αργά.Υποθέσαμε ότι είχε μόλις ξυπνήσει από την χειμερινή νάρκη και έψαχνε τροφή για να φάει. Αυτή η μέρα θα μου μείνει αξέχαστη για δύο λόγους: πρώτον γιατί χελώνα δε βλέπεις και κάθε μέρα και δεύτερον γιατί λένε ότι η χελώνα φέρνει τύχη και χαρά. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΕΛΩΝΑ Η χελώνα (επιστ. ονομ. γένους Testudo ) είναι ερπετό. Οι χελώνες ζουν και σε εύκρατα και σε τροπικά κλίματα. Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των χελωνών είναι το καβούκι τους...
· Προθεσμία υποβολής αιτήσεων : από την Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023 έως τη Δευτέρα 27 Μαρτίου 2023 · Η μερομηνία διεξαγωγής της δημόσιας κλήρωσης για εισαγωγή στα Πειραματικά Σχολεία και της απόδοσης του τυχαίου Αριθμού Προτεραιότητας στα Πρότυπα και τα Εκκλησιαστικά Σχολεία, η Παρασκευή 28 Απριλίου 2023 και · Ημερομηνία διεξαγωγής της δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων για εισαγωγή στα Πρότυπα και Εκκλησιαστικά Σχολεία το Σάββατο 29 Απριλίου 2023. 1 . Για την εισαγωγή των μαθητών σε Πρότυπο Σχολείο (Π.Σ.) ή Πειραματικό Σχολείο (ΠΕΙ.Σ.) ή Εκκλησιαστικό Σχολείο (Ε.Σ.), οι γονείς ή κηδεμόνες ή άλλο πρόσωπο που έχει την επιμέλεια των μαθητών ή έχει εξουσιοδοτηθεί νομίμως υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση στο «Σύστημα Υποβολής Αιτήσεων μαθητών σε Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. και Εκκλησιαστικά Σχολεία (Σ.Υ.Α.) », το οποίο έχει αναπτυχθεί από τη Διοικούσα Επιτροπή των Πρότυπων και Πει...
Η 2 Απριλίου έχει καθιερωθεί ως παγκόσμια ημέρα ευαισθητοποίησης για τον αυτισμό και παράλληλα μέρα παιδικού βιβλίο. Τα παιδιά της Ε΄και της Στ΄ τάξης τίμησαν αυτές τις μέρες με δύο δράσεις. Αφού παρακολούθησαν βίντεο σχετικά με τη διαταραχή αυτιστικού φάσματος και συζήτησαν με τις δασκάλες τους για τα ζητήματα που αντιμετωπίζουν τα άτομα που ανήκουν σε αυτή, οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης έκαναν μια ενημερωτική παρουσίαση. Στη συνέχεια διάβασαν αποσπάσματα από το βιβλίο "Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα" του Μαρκ Χάντον και μέσα από τον λόγο του ήρωα προσπάθησαν να ανιχνεύσουν τις δυσκολίες στην καθημερινότητα των ατόμων στο φάσμα αλλά και τους τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε η κοινωνία να διευκολύνει τη συμπερίληψή τους. Τέλος, δημιούργησαν μπλουζάκια διάδοσης του βασικού μηνύματος "Αποδοχή" Φωτογραφίες Οι δράσεις σχεδιάστηκαν στο πλαίσιο του Ενεργού πολίτη (Στ΄ τάξη), του εργαστηρίου Βιβλιοφιλίας και Δημιουργικής γραφής (Ε΄ τάξη) και του άξονα αυτοαξιολό...