Στο ιστολόγιό μας θα βρείτε κείμενα, φωτογραφίες και βίντεο που αφορούν τις δραστηριότητες του σχολείου μας, τη γειτονιά, την πόλη μας και ό,τι άλλο μας φανεί ενδιαφέρον. Καλή περιήγηση!
Δείτε το ντοκυμαντέρ που δημιούργησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Στ΄ τάξης 2012 - 2013 του σχολείου μας στο πλαίσιο του προγράμματος "Ζούμε τα μνημεία".